Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

Jean-Luc Picard

19. 6. 2011 11:22
díky za rozumný názor

Jsem kuřák a nemám rád když nás všechny házejí do jednoho pytle. Stejně tak jsem i pejskař a také nemám rád jednoznačné odsuzování o psích bobcích. Za námi nikdy nezůstal jen tak odhozený vajgl, nebo neuklizený bobek (ten neuklízím pouze v lese, zvěř i lidi tam přeci také bobkují).

0 0
možnosti
O

oslik

19. 6. 2011 9:30
I vy chudáčku šikanovanej...

Kuřte si zcela dle libosti, třeba až do úplného rauše. Nezapomeňte však brát ohled na nás, kteří o vaše pozitiva na vaše zdraví ani v nejmenším nestojí. Takže pokud mi budete bezohledně smrdět pod nos, já se budu stejně ohleduplně bránit. Chápete tento jednoduchý princip?

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

19. 6. 2011 10:28
Re: I vy chudáčku šikanovanej...

Koukám, že jste článek nepochopil. Samozřejmě, že se většina kuřáků snaží ostatní lidi neotravovat. Soudě podle Vašeho vyjádření, jste jeden z těch militantních bojovníků, příslušník protikuřáckého džihádu. 

Takže rozlišujme smrdí mi to a dýchám otrávený vzduch. Pokud sedím u rybníka, kouřím a vy mi tam přijdete dělat přednášku, tak se na mne nezlobte, ale běžte k šípku. Pokud vám moje tabákové zplodiny vadí a já byl na místě první, pak jste si měl sednout jinam. Stejně jako mně stejným způsobem vadí něčí hlasitá debata, puštěné rádio, řvoucí děti nebo nevychovaný štěkající pes. Věcí, co nám mohou vadit je mnoho. Ale máloco nás skutečně ohoružuje na zdraví.

1 0
možnosti
LZS

Lemuz ze Sudet

19. 6. 2011 5:45
J.W.Goethe prohlasil ze...

... " Kdo kouri premysli, kdo nekouri nedela nic". Apparently Goethe mel I.Q. 180.

1 0
možnosti
HZ

DADAnce

19. 6. 2011 14:26
Re: J.W.Goethe prohlasil ze...

To je docela zvláštní, protože IQ testy vznikly až ve 20. letech 20.stol. v Americe...

0 0
možnosti
ZV

fichifi

19. 6. 2011 1:40
Ještě

jeden pozitivní přínos nikotinu pro lidský organismus : výskyt myomatozní dělohy je menší u žen kuřaček v přímé závislosti na množství vykouřených cigaret.

A článek je fajn, mám ráda ty, co jdou proti proudu.

0 0
možnosti
HZ

DADAnce

19. 6. 2011 1:57
Re: Ještě

To je náhoda, myom měla známá, která je kuřačka... Jistě výjimka. Ale na co dělohu, když  ne a ne otěhotnět...

0 0
možnosti
NN

akazu

19. 6. 2011 1:14
Váš článek je zavádějící a demagogický.

Cigarey jsou nadprůměrně nebezpečná droga, což vyplývá z nového britského porovnání drog, takže s tím heroinem jste nemířil špatně. Ale jestli Vás o potěší, je na tom pořád lépe než alkohol. Každopádně zkusil jste se zamyslet, jestli zde náhodou ti "militantní nekuřáci" nejsou kvůli tomu, že si musí vybojovat své ve skupině bezohledných kuřáků? Já mám zkušenost, že s většinou kuřáků se nedá jednat slušně. Dále mě zaujalo, jak jste říkal, že bude stát terorizovat 40% populace. To si opravdu myslíte, že by bylo demokratičtější, aby Vašich 40% "terorizovalo" těch 60%? I když dnes už kouří děti pomalu v první třídě, tak se to možná brzy srovná. 

Každopádně na kuřáky tady není pořádaný žádný hon, protože stát se proti nim očividně bojí pořádně zasáhnout, aby nepříšel o daně.

0 0
možnosti
HZ

DADAnce

19. 6. 2011 1:29
Re: Váš článek je zavádějící a demagogický.

Srovnání s heroinem je hlavně v rychlosti vytvoření návyku... Pak je tu ještě otázka závislosti psychické a fyzické... Je jasné, že je s hodně kuřáky těžká domluva. Závislost si prostě žádá své... Mimochodem - nemohli byste, vážení kuřáci, přejít na tabák žvýkací, případně Snus (tedy na ty báječné váčky s drceným sklem, díky němuž jde nikotin rychle a přímo do krve, aniž by o tom okolí vědělo?)

0 0
možnosti
HZ

DADAnce

18. 6. 2011 23:50
Vždycky se moc těším na jaro,

až hospody otevřou zahrádky.... Pak nemusím dlouze zvažovat, jestli mi to posezení stojí za ten smrad, kterej si navíc přinesu domů. Takže je ze mě díky kuřákům přes zimu kvartální abstinent. Další pozitivní efekt kouření.:-)

0 0
možnosti
FK

plukovnik

3. 8. 2011 20:09
Re: Vždycky se moc těším na jaro,

Jo, mam to stejne. I kdyz ja jsem spis pulrocni abstinent. Ona zima je preci jen delsi..

0 0
možnosti
L

Luborka

18. 6. 2011 23:36
Jste mě pobavil

tím porovnáním účinků tabáku a marihuany, doufáte, že konečně bude maruška legalizovaná, aby nezakázali kouření tabáku pro jeho zdravotní přínos?Když už to zvládli u šalvěje.........;-)

0 0
možnosti
RH

richardhorak

18. 6. 2011 21:58
Perfektní článek ...

R^

0 0
možnosti
A

Alfie

18. 6. 2011 21:52
Opravdu to ještě nikdo nepochopil???

V protikuřáckém tažení přece vůbec nejde o to, jak moc tabák škodí, ani jak moc je škodlivé pasivní kouření a dokonce ani o to, jak moc jsou kuřáci bezohlední!

Lidskému zdraví škodí spousta věcí a málokdo z těch, co při spatření cigarety skoro cítí, jak jim v těle začíná bujet rakovina, se v běžném životě dokonale vyhýbá všemu škodlivému. To by totiž vyžadovalo askezi a pevnou vůli.

Ale lidstvo především potřebuje veřejného nepřítele, nějakou příčinu/viníka všeho zla kolem nás. Dneska už si nevystačíme s Ďáblem a Židy, tak jsme si museli nepřítele vymyslet. Místo Ďábla máme Globální oteplování a místo Židů kuřáky. Některé argumenty mohou mít i racionální základ, ale celkově je to jen o tom, mít skupinu lidí, kteří budou taknějak "míň lidé" a můžeme si do nich kopnout a cítit se tak "víc lidé".

Ale hlavně - když se soustředíme na boj proti kouření, méně si všímáme jiných věcí, které nás ničí, že? Dejte lidem fackovacího panáka a nevšimnou si, že to vy je zezadu kopete do....

0 0
možnosti
K

Krasavicee

18. 6. 2011 22:14
Re: Opravdu to ještě nikdo nepochopil???

i kuřákům vadí nějaký smrad. Jak by vám chutnal oběd v zápachu močůvky nebo terpentýnu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4245x
Milovník alternativ, menšinových názorů, kverulant a šťoural.
Liberál, který nemá rád politicky korektní postoje a jiné lakování na růžovo.